dilluns, 15 de juny del 2009

CADA DIA DE LA PATUM

DIMECRES
Podem dir que ha sigut el millor dia de Patum, tan perquè es va saltar molt bé, com perquè ens vem quedar fins als tirabols .


DIJOUS
Al mijdia no i vaig anar degut a que estava força cançat perquè havia anat a dormir a les 4:30.
A la nit si que hi hanem, fem els dos primer sals fins a plens, llavors uns marxen,i jo vaig a casa del Jordi on hi havia la meva mare, i allà vem acavar de mirar la Patum gràcies a la televisió.


DIVENDRES
Vem anar a la Patum dels xics tan al mijdia com a la tarde. Va anar tot molt bè com cada any.
A la nit com cada any vem anar a sopar a casa el Marc Peig. Quan ens haviem atipat uns es van quedar a casa i uns vem anar a la fira on ens vem trobar amb una colla d'amic, amb qui ens vem quedar fins a l'hora de marxar.


DISSABTE
Dia de no gaire Patum, com que es passacarrers fins a la tarde no hi va haver Patum.
El dissabte no es gaire bon dia perquè venen moltes persones d'altres llocs, que només fan que agafar un "pet"... Vem saltar només a la plaça fins a l'hospital vell, on hi ha el museu de la Patum.
Llavors vem anar tots cap a casa el Jordi a sopar i a veure el castell de focs, despres d'això uns vem anar cap a la fira i els altres cap a la Patum a fer els tirabols.


DIUMENGE
Últim dia de Patum (una llàstima) dia molt guapo. Primer el Toni i jo vem anar a la Patum de lluiment (al mijdia), i quan es va acavar vem anar una estona a la fira. A la nit i erem tots. Vem decidir que el primer i segon sal aniriem a la fira perquè normalment no es salta gaire bé. Vem tornar a la plaça quan havien de fer els Plens, i ja ens hi vem cadar fins al final dels tirabols. Els Plens es van saltar molt bé, tan el primer salt com el segon, igual que les altres comparces. Els tirabols hi havien estones de cada, segons la gent que tenies el costat anava millor o pitjor.

Encara no tinc les fotos.