dilluns, 1 de setembre del 2008

ENTRENAMENT D'AHIR I ALTRES COSES

Primer de tot explicaré l'entrenament que vaig realitzar ahir.
Ahir em tocava fer 40 mins al ritme que vulgues, vaig anar més o menys suau durant els primers 17 mins i aleshores vaig anar agafant un ritme més fortet fins a acabar l'entrenament. El Cesc em donava permís per fer més o menys temps a l'entrenament i vaig fer 3 minuts menys o sigui que vaig fer 37 minuts.

Ara canvio de tema. Ahir molts membres de la meva familia, com podeu veure a la meva llista de blogs preferits, es van fer un blog i ens han quedat molt bé a tots; per això us demano que hi passeu alguna estona.

Finalment l'últim tema.

Avui dia 1 de setembre per fi fem el primer entrenament de basquet. Tots els de l'equip ja estavem molt impacients per que arribes aquest dia. La pena es que alguns jugadors com el Marc Borrellas no podran estar avui presents perquè estan de vacances.

A, per cert, que t'ho passis molt bé al creuer Marc!!!!!!!! jeje

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Eeeiii col.lega!!! moltes gràcies per la teva ajuda amb els blog's, ja veuràs quant els anem omplint! No seràn tant interessants com el teu pero es farà el que es podrà!!
Que vagi molt be l'entrenament d'avui, segur que ens hi veiem ja que els pares també em trovat a faltar les nostres reunions mentre us esperem, jeje!
Vinga krack, ens veiem...!

Unknown ha dit...

B, b, ja et kda poc per la BQB!!!
Espero k avui estiguis descansant molt i k demà facis l'últim entrenament de basket i carrera a peu tant rigurosament com sempre fas!Ja parlarem...

Cesc